عشق
eshgh bazi
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.عزیزم فقط نظر یادت نره

پيوندها
tanhai
anti love
بهترین چت فارسی
عاشقان بی دل
ستاره جزیره
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان tanhai و آدرس kiss.me.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 63128
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
sheida

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, :: 17:23 :: نويسنده : sheida

 

زيباترين كلمه؟...... عشقمطالبی درباره عشق
زشت ترين كلمه؟....بي وفاييمطالبی درباره عشق
پاك ترين كلمه؟.................اشكمطالبی درباره عشق
بي همتاترين كلمه؟............تنهاييمطالبی درباره عشق
بي معناترين كلمه؟.......جداييمطالبی درباره عشق
جذاب ترين كلمه؟....آشناييمطالبی درباره عشق
---------
------------------------------------------------------
لحظات شادي خدا رو ستايش كن
لحظات سختي خدا رو جستجو كن
لحظات آرامش خدا رو مناجات كن
لحظات دردآور به خدا اعتماد كن
و در تمام لحظات خدا رو شكر كنمطالبی درباره عشق
------------------------------------------------------
گفتمش آغاز درد عشق چيست؟ گفت آغازش سراسر بندگيست گفتمش پايان آن را هم بگو گفت پايانش همه شرمندگيست *** گفتمش درمان دردم را بگو گفت درماني ندارد، بي دواست گفتمش يک اندکي تسکين آن گفت تسکينش همه سوز و فناستمطالبی درباره عشق
------------------------------------------------------
زندگي همانند پيازيست که هرلايه از ان را گشودم مرا به گريه انداخت .مطالبی درباره عشق
------------------------------------------------------
 
 
 
آنگاه که غرور کسي را له مي کني، آنگاه که کاخ آرزوهاي کسي را ويران مي کني، آنگاه که شمع اميد کسي را خاموش مي کني، آنگاه که بنده اي را ناديده مي انگاري ، آنگاه که حتي گوشت را مي بندي تا صداي خرد شدن غرورش را نشنوي، آنگاه که خدا را مي بيني و بنده خدا را ناديده مي گيري ، مي خواهم بدانم،دستانت را بسوي کدام آسمان دراز مي کني تا براي خوشبختي خودت دعا کني؟. بسوي کدام قبله نماز مي گزاريمطالبی درباره عشق

-------------------------------------
همه گويند كه: تو عاشق اويي گر چه دانم همه كس عاشق اويند ليك مي ترسم، يارب نكند راست بگويند؟مطالبی درباره عشق
-------------------------------------
روزی مي بوسمت ! فوقش خدا مرا مي برد جهنم ! فوقش مي شوم ابليس ! آنوقت تو هم به خاطر اين كه يك « ابليس » تو را بوسيده ، جهنمي مي شوي ! جهنم كه آمدي ، من آن جا پيدايت مي كنم و از لج خدا هر روز مي بوسمت ! واي خدا ! چه صفايي پيدا مي كند جهنممطالبی درباره عشق
-------------------------------------
پرنده اي که مال تو نيست صد تا قفس هم بسازي ميرهمطالبی درباره عشق
-------------------------------------
در خواب ناز بودم شبي.... ديديم كسي در ميزند.... در را گشودم روي او ...ديدم غم است در مي زند... اي دوستان بي وفا...از غم بياموزيد وفا..غم با آن همه بيگانگي..... هر شب به من سر مي زند
-------------------------------------
 
گفتم تو شيرين مني گفتي تو فرهادي مگر؟ گفتم خرابت ميشوم گفتي تو ابادي مگر؟ گفتم ندادي دل به من گفتي تو جان دادي مگر؟ گفتم ز كويت ميروم گفتي تو آزادي مگر؟ گفتم فراموشم نكن گفتي تو در يادي مگر؟ گفتم خاموشم سالها گفتي تو فريادي مگر؟ گفتم كه بربادم مده گفتي نبر بادي مگر؟ گفتم كه اين آف رو بخون گفتي كه الافم مگر؟!!مطالبی درباره عشق
-------------------------------------
فرق من و تو: گفتي عاشقمي، گفتم دوستت دارم. گفتي اگه يه روز نبينمت ميميرم، گفتم من فقط ناراحت ميشم. گفتي من بجز تو به كسي فكر نمي كنم، گفتم اتفاقا من به خيلي ها فكر مي كنم. گفتي تا ابد تو قلب مني، گفتم فعلا تو قلبم جا داري. گفتي اگه بري با يكي ديگه من خودمو
مي كشم، گفتم اما اگه تو بري با يكي ديگه، من فقط دلم ميخواد طرف رو خفه كنم.مطالبی درباره عشق گفتي ... ، گفتم... . حالا فكر كردي فرق ما اين هاست؟ نه! فرق ما اينه كه: تو دروغ گفتي، من راستشو
-------------------------------------
تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا عشق نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا دروغي در آن نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم ... تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ... تنهايي را دوست دارم زيرا.... در کلبه تنهايي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کردمطالبی درباره عشق
-------------------------------------
 
من به دوستانم گفتم شيشه احساس دارد , آنها خنديدند
واي خودم ديدم در روز سرد باراني وقتي روي شيشه نوشتم تنهايم
برايم گريستمطالبی درباره عشق
----------------------------------------------------
عشق با روح شقایق زیباست عشق باحسرت عاشق زیباست عشق با نبض دقایق زیباست عشق با زهر حقایق زیباست عشق با در حسرت دیدار تو بودن زیباستمطالبی درباره عشقمطالبی درباره عشق
----------------------------------------------------
1. لازم نيست كسي غير از خودتان باشيد. فقط كافي است از كسي كه قبلا بوده ايد بهتر باشيد.
2. يك همسر فقط همراه آدم نيست، او كل تقدير ماست.
3. انسان، عاشق زيبايي نمي شود. بلكه آنچه عاشقش مي شود در نظرش زيباست.مطالبی درباره عشق
4. زندگي آن نيست كه هر چه مي خواهيد داشته باشيد، بلكه آ‎ن است كه هر چه را داريد، بخواهيد.
5. كسي كه نمي تواند احمق شود، نمي تواند عاقل باشد.
6. چنان شيرين زبان نباشيم كه ما را يك دفعه بخورند و چنان تلخ زبان نباشيم كه از دهان يك دفعه پرتمان كنند.مطالبی درباره عشق
7. بزرگي را به كسي نمي بخشند، بايد خود آن را به دست آوريم.
8. گاهي اوقات در زندگي خيلي زود، ديــــــــــــر مي شود.مطالبی درباره عشق
9. براي اينكه بزرگ باشي، نخست كوچك بودن را تجربه كن.
----------------------------------------------------
همگي به صف ايستاده بودند. تا از آنها پرسيده شود . نوبت به او رسيد. از او پرسيدند : دوست داري روي زمين چه کاره باشي؟ گفت : ميخواهم به ديگران ياد بدهم. پذيرفته شد. چشمانش را بست. باز کرد. ديد به شکل درختي در يک جنگل بزرگ در آمده است. با خود گفت : حتما اشتباهي رخ داده . من که اين را نخواسته بودم. سالها گذشت. روزي داغي اره را روي کمر خود حس کرد. با خود گفت : و اين چنين عمر به پايان رسيد و من بهره خود را از زندگي نگرفتم. با فريادي غمبار سقوط کرد. با صدايي غريب که از روي تنش بلند مي شد ، به هوش آمد. حالا تخته سياهي بر ديوار کلاسي شده بود.مطالبی درباره عشق
----------------------------------------------------
چيزهايي كه در اين دنيا بيش از همه اهميت دارند ، آن هايي هستند كه برچسب قيمت ندارند ، زيرا آن ها با هيچ قيمتي نه قابل خريداري هستند و نه قابل فروشمطالبی درباره عشق
----------------------------------------------------
اقتدار دل شکسته به اندوهي است که سروده نمي شود.مطالبی درباره عشق
----------------------------------------------------
دل آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نيست ولي حرفي که از ته دل باشه مي تونه آدم بزرگي بسازهمطالبی درباره عشق
----------------------------------------------------
خوب گوش کردن را بياموز فرصتها گاه آهسته در ميزنند.مطالبی درباره عشق
----------------------------------------------------
موفقيت پيش رفتن است نه به نقطه ي پايان رسيدن!مطالبی درباره عشق
----------------------------------------------------
براي دشمنانت، کوره را آنقدر داغ مکن که حرارتش خودت را هم بسوزاند!مطالبی درباره عشق
----------------------------------------------------
عشق مثله يك تيره كه درست مي خوره وسط قلب آدم نه مي توني درش بياري نه مي توني بزاري بمونه اگه درش بياري مي ميري اگه بزاري بمونه بازم مي ميري پس اخرش جونتو میگیره


نظرات شما عزیزان:

Saman.TanhaTarinTanha
ساعت15:35---10 مرداد 1391

ازت ممنونم آبجى كه به وب خراب ما هم سرزدى ، نوشتى هات خيلى با احساساتم همخونى داشت چون خودم خيلى خيلى احساساتى هستم ، آبجى پيشنهاد ميكنم هر وقت ، وقت كردى بيا وبم و حتما دل نوشته هاى خودمو بخون چون واقعا از ته دل ميگم . (دل نوشته هاى سامان پسرى 17 ساله) بازم ممنون كه اومدى ، اميدوارم كه هميشه شاد و سلامت و موفق باشى . ممنون به قدر اقيانوس هاااا


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت15:28---10 مرداد 1391
سلام آبجى شيداى خودم واقعا احساساتت قابل تحسينه . متن هات خداييش انقدر زيبا بود كه زبونمو واسه نظر دادن بند آورد
آبجى تو تمومه حرف دل منو گفتى ... "پرنده اى كه مال تو نيست صد تا قفس هم بسازى باز هم ميره . آره آبجى پرنده ى من خيلى وقته كه رفته و به قول همون متنت از وقتى هم رفته ، به خدا هرشب مهمون ناخونده ى دل : غم رو ميگم . هرشب به من سر ميزنه خيلى خيلى خيلى زيبا نوشتى آبجى گلم ، ممنون . ممنون به قدر اقيانوس هااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: